måndag 16 augusti 2010

En nyskriven bok.

Det blev en glad överaskning då jag tidigare idag tittade in på Magnar Aspakers hemsida. Mitt ärende var att kolla hur Primula waltonii såg ut eftersom jag har köpt mina frön av Magnar och har nu plantor som skulle ner i rabatten.
Överaskningen var att Magnar har kommit ut med en ny bok

Jag har den första boken som kom ut 2007,

boken innehåller 80 olika växtporträtt  med vackra bilder och bra beskrivningar på de olika växterna.
Har länge väntat på bok nummer 2, nu ska jag beställa den på direkten.



                                 

2 kommentarer:

  1. Jag är jättesugen på att åka ner till Hudik den 10 september och lyssna på Magnar och köpa hans bok...men det är nog bara en dröm att det blir av...men drömmar är sköna:))

    SvaraRadera
  2. Hej Bitte!
    Ni kanske kan passa på att boka upp honom på en föreläsning nära dig när han ändå är på väg neråt eller hem.
    Magnar har så många trevliga växter att berätta och visa bilder på så boken vill jag inte vara utan.
    Ha en bra vecka!

    SvaraRadera

Jag blir så glad över att du tar dig tid för att skriva en kommentar. Tack!

Näst sista dag på år 2023

Om det nu ska bli ett enda inlägg i år får det bli det här.  Stort och varmt Tack er alla som fortfarande tittar in på bloggen trots att den...